Hyppää sisältöön

Eläkeliiton perinteinen Toukosiunaus pidettiin 26.5.2026 Jokikylän koululla.

Tilaisuus järjestettiin yhteistyössä Laihian seurakunnan ja MTK:n kanssa.

Siunauksen toimitti kirkkoherra Tiina Keinänen ja Hannu Uitto MTK:sta käytti puheenvuoron. Kylväjänä toimi Jorma Havunen. Siunauksen jälkeen nautittiin kahvitarjoilusta.